Com vivien a la prehistòria?
Avui els nens i nenes de 4t hem presentat el nostre projecte “Com vivien a la prehistòria?” Ha estat emocionant compartir amb vosaltres tot el que hem après! Ens ha fet molta il·lusió mostrar-vos com es vivia en la prehistòria. Esperem que hàgiu gaudit de la funció tant com ho hem fet nosaltres!
Com vivien a la prehistòria? Llegeix més »


