EL JARDÍ DE L’AUTOESTIMA
Aquest darrer mes tota l’escola hem creat el nostre jardí de l’autoestima amb l’objectiu de treballar l’autoconfiança i l’amor propi, essencials pel desenvolupament humà al llarg de la vida. “Quan l’infant arriba a l’adultesa capaç de protegir-se de les dificultats de la vida, es coneix bé a si mateix i s’accepta amb les seves millors […]
EL JARDÍ DE L’AUTOESTIMA Llegeix més »


