LA MONA

A cicle superior vam celebrar la Mona fent una per a tots i totes nosaltres i, a més a més, vam ajudar als nostres fillols a fer la seva. A la tarda vam gaudir amb un pica-pica on vam poder menjar-nos la nostra Mona. Cliqueu a la imatge si voleu veure com ens van quedar!

LA MONA Llegeix més »

Dijous gras

Hola famílies! Hem celebrat el dijous gras i volem compartir totes les fotos i videos d’aquest dia tan divertit! Si cliqueu a la foto podeu veure tot!

Dijous gras Llegeix més »

Museu de la música

Els i les alumnes de 5è ahir vam anar de visita a Barcelona. Vam anar al museu de la música a fer un taller molt interessant i divertit on vam poder tocar instruments balinesos. També vam anar a conèixer l’Arc de Triomf i vam acabar dinant a la Ciutadella. Un dia en què hem gaudit

Museu de la música Llegeix més »

Tallers en Anglès

L’alumnat de cinquè i sisè de primària ha gaudit d’un taller de dos dies en anglès amb l’empresa Fun Talk. Han explorat la ciència mentre practicaven l’anglès i fet activitats divertides, com crear slime i elaborar-ne la recepta. Ha estat una experiència emocionant on han practicat el seu anglès i s’ho han passat molt bé!

Tallers en Anglès Llegeix més »

TIBIDABO

Us deixem unes fotografies de la sortida de final de curs de 5è. Tot l’alumnat va gaudir molt amb les atraccions i va ser un bon comiat per aquest curs!

TIBIDABO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut