2n

LA MONA DE PASQUA

L’últim dia del segon trimestre i com és tradició les nenes i els nens de cicle inicial han fet la mona i se l’han menjat per a berenar. Cliqueu damunt de la imatge per veure totes les fotos!

LA MONA DE PASQUA Llegeix més »

TALLER DE JOGUINES

Avui les nenes i els nens de 2n hem fet un “Taller de Joguines”. Ens ho hem passat molt bé i gairebé hem sortit totes volant. Voleu anar de viatge amb nosaltres? Doncs, només heu de clicar damunt la foto.

TALLER DE JOGUINES Llegeix més »

Projecte 2n A

Som els nens i les nenes de 2n A i estem fent el  projecte de l’electricitat. Tenim una pregunta per resoldre: “D’on ve l’electricitat?”.  Tot va començar amb les joguines que  vam portar a l’escola. Alguna era elèctrica  i ens va fer pensar com seria per dins i ens vam posar a investigar.  Per recordar

Projecte 2n A Llegeix més »

VOLEM UN MÓN NET!

LA CLASSE DE SEGON B, ESTEM FENT UN  PROJECTE  DE LES ESCOMBRERIES PERQUÈ VAM  VEURE QUE EL PATI  DE LA NOSTRA  ESCOLA ESTAVA  MOLT BRUT.  HEM POSAT PAPERERES I VOLEM  POSAR UN NOU CÀRREC A  TOTA L’ESCOLA. HEM FET  UNA CANÇÓ MOLT XULA! ADEU A TOTHOM!

VOLEM UN MÓN NET! Llegeix més »

DIA DE LA DONA

Avui 8M, dia de la DONA, hem recordat a cicle inicial totes aquelles  dones sàvies,  dones que durant molts anys han fet de llevadores, metgesses, mestresses de cases, científiques i moltes coses més. Hem volgut fer un tribut a aquelles dones que recollien plantes per curar, fent diferents infusions pel mal de panxa, els gasos,

DIA DE LA DONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut