Sant Jordi cicle inicial
Aquí us deixem un recull de fotografies de les activitats i les danses realitzades per Sant Jordi. Cliqueu a la imatge per veure-les!
Sant Jordi cicle inicial Llegeix més »
Aquí us deixem un recull de fotografies de les activitats i les danses realitzades per Sant Jordi. Cliqueu a la imatge per veure-les!
Sant Jordi cicle inicial Llegeix més »
Avui els nens i nenes de 1r i 2n hem fet la mona i han quedat espectaculars. Hem gaudit molt i després ens l’hem menjada plegats!! Voleu veure com han quedat? feu clic a la imatge.
Ahir dia 29 de març l’alumnat de 2n A vam tenir la visita d’un home del circ, que ens va ensenyar a fer malabars amb pilotes, plats xinesos i el diàbolo. Si feu clic en la imatge podeu veure les fotos.
Els nens i nenes de 2n han anat al museu Torreballdovina ha realitzar un taller de joguines reciclades. Amb materials reutilitzats com el cartró i els taps de plàstic han elaborat avions molt divertits. Els infants s’ho han passat molt bé!
Taller de joguines 2n Llegeix més »
Aquesta setmana els i les alumnes de 2n, han fet una sortida a la Biblioteca de Can Peixauet a fer una activitat per endinsar-los en el món de la lectura. Mireu que bé ens ho hem passat! 🙂
SORTIDA A LA BIBLIOTECA CAN PEIXAUET 2N Llegeix més »
Avui l’alumnat de 2n A ha realitzat l’exposició del seu projecte sobre l’univers i la Terra a les famílies. Als infants els ha encantat que vinguin les famílies. Gràcies, us esperem a la pròxima!
Exposició del projecte de 2n A Llegeix més »
Avui els nens i nenes de 2n hem anat al teatre a veure l’obra “La Valentina Quàntica”. Ens ha agradat molt! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!
Els nens i les nenes de Cicle Inicial han celebrat el dia de la Pau fent un munt d’activitats! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!
Hola famílies, Avui les classes de 2n A i 2n B hem anat d’excursió al museu Torre Balldovina per veure el planetari i continuar aprofundint en el tema del projecte que estem treballant a l’escola. Hem pogut aprendre que hi ha moltes estrelles i planetes que no coneixíem i que tenen nom i on estan situades .Ens ho hem passat
SORTIDA PLANETARI 2n Llegeix més »
Bon dia famílies, El passat 21 de desembre vam celebrar l’esperat concert que feia anys que no es podia fer a l’escola des de fa 2 anys. Les nenes i els nens de Cicle Inicial ho van viure amb molta il·lusió i ho van preparar amb moltes ganes per poder fer gaudir a les famílies.
Concert Cicle Inicial Llegeix més »