2n

TALLER DE CIRC

Famílies el circ ha arribat a l’escola! L’alumnat de 2n ha practicat fent malabars, movent anelles, amb el plat xinès i fent rodar el diàbolo. Cliqueu a la foto i mireu-les totes.  

TALLER DE CIRC Llegeix més »

SORTIDA A LA RÀDIO

L’alumnat de 2n ha anat de sortida a la Ràdio TeleTaxi de Santa Coloma de Gramenet. Ha sigut un matí molt entretingut i on han pogut veure el funcionament i la dinàmica d’un programa de ràdio participant en directe.

SORTIDA A LA RÀDIO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut