Danses Sant Jordi
Per a celebrar la diada de Sant Jordi el nostre alumnat ha fet un treball fantàstic i ballat de manera espectacular! Cliqueu a la imatge per veure els vídeos!
Danses Sant Jordi Llegeix més »
Per a celebrar la diada de Sant Jordi el nostre alumnat ha fet un treball fantàstic i ballat de manera espectacular! Cliqueu a la imatge per veure els vídeos!
Danses Sant Jordi Llegeix més »
Hola! Els nens i nenes de 2n han fet la mona de Pasqua amb els seus padrins i padrines. Cliqueu a la foto per veure com han gaudit!
Els nens i nenes de 2nA han fet l’exposició per les famílies sobre el projecte de la Terra que han estudiat! Han parlat de la lluna, el Sol, les estrelles… Cliqueu a la foto per veure les imatges i el vídeo!
Aquest trimestre, l’alumnat de 2n ha treballat el vocabulari del menjar saludable a l’assignatura d’anglès. Aquesta setmana, com a activitat final, cada nen i nena ha preparat el seu propi esmorzar saludable… i se l’ha menjat encantat! Una manera divertida d’aprendre anglès i cuidar-nos alhora. 💬💚 Feu clic a la imatge per veure les fotos!
A 2n de Primària preparem un esmorzar saludable! 🥪🍎 Llegeix més »
Hola famílies, Aquí us deixem tots els vídeos i fotografies de la festa de carnaval! Cliqueu a la imatge per veure-les!
CARNAVAL A L’ESCOLA! Llegeix més »
Hola famílies! Hem celebrat el dijous gras i volem compartir totes les fotos i videos d’aquest dia tan divertit! Si cliqueu a la foto podeu veure tot!
Avui l’alumnat de 2n ha anat a l’auditori a escoltar una audició de guitarra i acordió. Han gaudit molt! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies i els vídeos.
Auditori can Roig i Torres Llegeix més »
El Dia de la Pau va ser una jornada molt especial a la nostra escola. Vam veure diferents vídeos i vam fer activitats per reflexionar sobre la importància de la pau al món i en el nostre dia a dia. Durant la sessió d’ambients, vam obrir les portes a diverses activitats creatives i participatives. Al taller
CI – Dia de la PAU Llegeix més »
Les nenes i els nens de 2n vam fer ahir una activitat sobre el cicle dels residus relacionada amb el nostre projecte. Vam aprendre moltes coses sobre el reciclatge, ens van explicar un conte i vam fer el nostre propi planter amb llavors! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!
El cicle dels residus Llegeix més »
Aquests darrers dies els infants de 1r i 2n hem gaudit molt amb les diferents activitats i jocs que hem realitzat per celebrar el Nadal a l’escola. Us compartim alguns d’aquests moments i esperem que us agradin molt. Bones festes i bona entrada d’any!!
Nadal al cicle inicial Llegeix més »