1r

PASQUA A CICLE INICIAL

Durant aquesta setmana, les nenes i els nens de cicle inicial hem fet unes activitats especials per celebrar que s’acosta el dia de Pasqua. Hem fet un escape room per trobar on estaven amagats els ous de Pasqua, hem realitzat manualitats i, finalment, avui hem preparat la mona i ens l’hem menjat! Ens ho hem […]

PASQUA A CICLE INICIAL Llegeix més »

SORTIDA A MELVIDA

Ahir, els nens i nenes de 1r A vam fer una sortida a Melvida, un espai d’apicultura ubicat a la Serra de Collserola. Aquesta experiència ens ha ajudat a entendre millor tot el que hem treballat al projecte de classe sobre les abelles. Ens vam transformar en apicultors i apicultores i vam poder veure com

SORTIDA A MELVIDA Llegeix més »

TALLER DE CIRC 1r

Avui, els nens de 1r de primària han participat en un taller de circ a l’escola amb la companyia “Elnegroyelflaco”. Han practicat jocs d’equilibri, malabars i altres dinàmiques molt divertides que han despertat la seva curiositat i creativitat durant tota la jornada. Ha estat una experiència enriquidora que ha fomentat el treball en equip, la

TALLER DE CIRC 1r Llegeix més »

TEATRE SAGARRA

Avui dimarts 17 de març els nens i nenes de CI hem anat al teatre Sagarra a veure l’obra Sòmion, la ciutat dels oficis impossibles, un espectacle de titelles amb música en directe que els ha portat a viatjar a una ciutat molt especial. Després hem aprofitat i ens hem quedat al parc esmorzant i

TEATRE SAGARRA Llegeix més »

COSMOCAIXA

Divendres passat, els nens i nenes de 1r van anar al CosmoCaixa a fer una activitat molt divertida anomenada Clik. Aquesta activitat ajuda a fomentar la interactivitat i l’aprenentatge actiu i divertit. Van aprendre ciència en acció a través d’estacions d’experimentació repartits en quatre àmbits: aire, llum i color, aigua, i mecànica i construcció. S’ho

COSMOCAIXA Llegeix més »

L’ARMARI DE L’OLÍVIA

Els nens i nenes de primer hem anat a la Biblioteca de Can Peixauet per descobrir l’Olívia, una porqueta molt especial i divertida que ens ha fet riure molt. Ens hem convertit en dissenyadors i dissenyadores de moda i hem creat la seva vestimenta per ajudar-la a preparar-se per a diferents actes. Hem gaudit molt

L’ARMARI DE L’OLÍVIA Llegeix més »

UN MÓN AMB MENYS RESIDUS

Avui els nens i nenes de 1r hem fet una activitat sobre la importància de cuidar el planeta. Hem après a reciclar, reduir i reutilitzar els residus, i hem vist com, amb petits gestos responsables a casa i a l’escola, podem preservar la Terra.Junts podem salvar el nostre planeta i fer-lo un lloc millor! Cliqueu

UN MÓN AMB MENYS RESIDUS Llegeix més »

CONCERT DE NADAL

Avui l’alumnat de primària hem celebrat el concert de Nadal. A continuació us deixem els vídeos i les fotos perquè els pugueu tornar a veure en família. Esperem que us hagi agradat. Bon Nadal a tothom! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

CONCERT DE NADAL Llegeix més »

NADAL AL CICLE INICIAL

Aquests dies, els infants de 1r i 2n hem gaudit molt fent diferents activitats per celebrar el Nadal a l’escola. Hem trobat el Tió, hem fet postals, ens ha vingut a visitar el Patge Reial, entre d’altres. Si voleu veure alguns d’aquests moments, cliqueu a la foto. Us desitgem bones festes!

NADAL AL CICLE INICIAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut