El Tió ha cagat!
Bon dia famílies, avui hem fet cagar el Tió!! Hem picat i cantat ben fort i ens ha cagat moooooltes coses! Ja ho podeu veure tot fent un clic! Bones festes i ens veiem a la tornada.
El Tió ha cagat! Llegeix més »
Bon dia famílies, avui hem fet cagar el Tió!! Hem picat i cantat ben fort i ens ha cagat moooooltes coses! Ja ho podeu veure tot fent un clic! Bones festes i ens veiem a la tornada.
El Tió ha cagat! Llegeix més »
HOLA FAMILIES, DESPRÉS DE MOLTS DIES DONANT-LI AL TIÓ MOLT DE MENJAR, AVUI HA CAGAT!!!!! ENS HA CAGAT: PUZZLES, ANIMALS DE JOGUINES, PIRULETES, NEULES I TURRONS. MIREU, MIREU QUE BÉ!!
HOLA FAMILIES, AQUÍ PODEU VEURE EL CONCERT DE NADAL. ESPEREM QUE US AGRADI!!!
CONCERT DE NADAL Llegeix més »
Bon dia famílies, us deixem l’enllaç de la cançó i el poema de Nadal 🙂 Esperem que us agradi, nosaltres ens hem esforçat molt!! Bones festes i bon cap d’any!
Concert de Nadal Llegeix més »
HOLA FAMILIES, EL DIVENDRES VA VENIR EL PATGE REIAL A L’ESCOLA. ELS TIGRES LI VAN DONAR LA CARTA QUE HEM FET ENTRE TOTS I TOTES. CLIQUEU A LA FOTO!!!
HOLA FAMILIES, AQUESTS DIES HEM FET DIVERSES ACTIVITATS. COM PER EXEMPLE: HEM FET LA CARTA ALS REIS D’ORIENT, HEM PINTAT UNES BOLES PEL ARBRE MÀGIC QUE HA ARRIBAT A L’ESCOLA “UNA”, HEM DEMANAT DESITJOS PEL NOU ANY I ELS HEM PENJAT AL “MUR DEL DESITJOS” I, PER ÚLTIM, HEM PINTAT UN MURAL DE L’HIVERN. ESPEREM
ACTIVITATS DE NADAL Llegeix més »
HOLA FAMILIES, DURANT LA SETMANA HEM TREBALLAT SOBRE LA VIOLÈNCIA MASCLISTA. HEM REALITZAT DIVERSES ACTIVITATS, COM PER EXEMPLE: EXPLICACIÓ DEL CONTE “LA CAPUTXETA FORÇUDA”, ESCRIURE EL NOSTRE LEMA PER DESPRÉS ENGARXAR-HO EN UN MURAL I LA PULSERA. FEU CLIC A LA SEGÜENT FOTOGRAFIA!!!
25N: VIOLÈNCIA MASCLISTA Llegeix més »
Hola famílies! Ahir vam reivindicar els drets de les dones com a dia 25N. Vam mirar les diferents versions del conte de la Caputxeta! També hem realitzat un lema per penjar a l’escola! Us deixem l’enllaç! Esperem que us agradi
Bona tarda famílies, avui és el 25N: el Dia de la No Violència. Hem realitzat unes quantes activitats durant aquesta setmana: hem explicat diferents versions del conte de la Caputxeta vermella i també hem pensat un lema per penjar a l’escola. També hem fet escrit a les polseres per reivindicar aquest dia!! Us deixem les
HOLA FAMILIES, LA TARDOR HA ARRIBAT I MOLTES ACTIVITATS RELACIONADES AMB AQUESTA ESTACIÓ HEM FET. A CONTINUACIÓ PODEU VEURE TOT. ESPEREM QUE US AGRADI!! FEU CLIC ALS SEGÜENTS LINKS: MURAL DE LA TARDOR MANDALES I CARES TASTET DE FRUITES DE LA TARDOR LA FESTA DE LA CASTANYADA