general

COSMOCAIXA

Divendres passat, els nens i nenes de 1r van anar al CosmoCaixa a fer una activitat molt divertida anomenada Clik. Aquesta activitat ajuda a fomentar la interactivitat i l’aprenentatge actiu i divertit. Van aprendre ciència en acció a través d’estacions d’experimentació repartits en quatre àmbits: aire, llum i color, aigua, i mecànica i construcció. S’ho […]

COSMOCAIXA Llegeix més »

RÀNQUIN SALUDABLE!

Des de l’àrea d’Educació Física hem impulsat el Rànquing saludable, una iniciativa per fomentar el consum de fruita a primària. Cada divendres es registren punts per grup i mensualment s’actualitza la classificació. Els guanyadors tenen l’honor de tenir a l’aula la mascota d’EF, un alvocat de peluix gegant. Enhorabona a 1r B, guanyadors del mes

RÀNQUIN SALUDABLE! Llegeix més »

L’ARMARI DE L’OLÍVIA

Els nens i nenes de primer hem anat a la Biblioteca de Can Peixauet per descobrir l’Olívia, una porqueta molt especial i divertida que ens ha fet riure molt. Ens hem convertit en dissenyadors i dissenyadores de moda i hem creat la seva vestimenta per ajudar-la a preparar-se per a diferents actes. Hem gaudit molt

L’ARMARI DE L’OLÍVIA Llegeix més »

ARA ARRIBA CARNESTOLTES!!

Avui a l’escola no hem pogut celebrar el Carnaval com ens hauria agradat a causa de la rua, que finalment no s’ha pogut fer com estava prevista. Tot i això, no hem perdut les ganes de festa ni la il·lusió 😊 La temàtica d’aquest any ha estat diferents artistes, i l’escola s’ha omplert de música,

ARA ARRIBA CARNESTOLTES!! Llegeix més »

UN MÓN AMB MENYS RESIDUS

Avui els nens i nenes de 1r hem fet una activitat sobre la importància de cuidar el planeta. Hem après a reciclar, reduir i reutilitzar els residus, i hem vist com, amb petits gestos responsables a casa i a l’escola, podem preservar la Terra.Junts podem salvar el nostre planeta i fer-lo un lloc millor! Cliqueu

UN MÓN AMB MENYS RESIDUS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut