Els alumnes de 4t hem anat de colònies!
Hem passat dos dies plens de jocs, activitats, rialles i bons moments compartits. A més de divertir-nos, hem après a ajudar-nos, a treballar en equip i a conviure amb els companys i companyes. Han estat uns dies molt especials que recordarem amb molta il·lusió. 📸 Feu clic per veure les fotografies i compartir aquesta experiència […]
Els alumnes de 4t hem anat de colònies! Llegeix més »







