Nom de l'autor: Laura Marin

NO ÉS MÀGIA, ÉS CIÈNCIA!

Els grups de sisè de primària han realitzat un projecte de ciència relacionat amb l’energia i motivat pel llibre de Harry Potter. Les famílies han vingut a l’escola a gaudir de una jornada plena d’experiments que anaven seguits del lema: no és màgia, és ciència. Voleu veure tot el que han fet? Premeu la imatge […]

NO ÉS MÀGIA, ÉS CIÈNCIA! Llegeix més »

Sortida de 5è al Tibidabo

El dijous passat els infants de 5è van poder gaudir d’un dia genial al Tibidabo! Van anar al parc d’atraccions que han estat tot l’any veient des de la finestra de l’aula on, tots i totes, s’ho van passar d’allò més bé. Voleu veure les seves cares d’emoció pujant a les diferents atraccions? Premeu a

Sortida de 5è al Tibidabo Llegeix més »

Museu de la música

Els i les alumnes de 5è ahir vam anar de visita a Barcelona. Vam anar al museu de la música a fer un taller molt interessant i divertit on vam poder tocar instruments balinesos. També vam anar a conèixer l’Arc de Triomf i vam acabar dinant a la Ciutadella. Un dia en què hem gaudit

Museu de la música Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut