L’alumnat de 4t va als bombers
L’alumnat de 4t va anar al Parc de Bombers de Santa Coloma de Gramenet. Ens van ensenyar les instal·lacions i també ens van explicar que hem de fer en situacions de risc amb el foc. Vam gaudir d’un matí ple d’experiències on ens van deixar la mànega i ens vam remullar.
L’alumnat de 4t va als bombers Llegeix més »






