Sortida a la granja

Hola families!

El passat divendres vam fer la nostra primera excursió en autocar a la granja AventuraPark i… quines ganes teníem i que bé ens ho vam passar!

Vam poder fer tres activitats diferents i veure un munt d’animals! Primer vam plantar un enciam que ens vam poder portar a casa per fer-la crèixer i menjar-la, després vam passar per un circuit de troncs i ponts molt divertit i, per últim, vam poder anar a veure diferents animals de la granja (tortugues, conills, emús, vaques, ovelles, cabres, porcs, etc.), tocar-los i donar-los de menjar! Va ser molt emocionant i vam aprendre moltes coses!

Però el dia no va acabar aquí: vam poder menjar i jugar tots junts amb les pales i el sorral, a les instal·lacions del parc, al castell i a la grangeta de fusta, etc.

Va ser un dia inolvidable i les cares de felicitat ho diuen tot. Mireu, mireu 😉

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut