Benvolgudes famílies,
Aquest curs, l’alumnat dels centres educatius de Sant Feliu hem participat en el projecte comú “ESPAIS QUE CUIDEN” de la Xarxa d’Escoles + Sostenibles per imaginar i dissenyar espais públics més inclusius, sostenibles i adaptats a les necessitats de tota la ciutadania.
A través d’un procés de diagnosi i participació, els infants i joves han analitzat els seus patis i diversos espais públics propers als centres, identificant necessitats i elaborant propostes de millora per fer-los més habitables, accessibles i respectuosos amb la diversitat de persones que els utilitzen.
Fruit d’aquest treball, les propostes desenvolupades als parc i places s’han presentat als pressupostos participatius municipals. Es tracta d’una oportunitat real perquè les idees sorgides del treball dels infants puguin contribuir a transformar el nostre municipi.
Per aquest motiu, us animem a participar en el procés de votació i a donar suport a les propostes elaborades per l’alumnat. Amb el vostre vot, ajudeu a donar valor al seu esforç, al seu compromís amb la comunitat i a la construcció d’un Sant Feliu més inclusiu, sostenible i amable per a tothom.
Podeu consultar les propostes i votar-les a través de la web de la Plataforma Digital 311 decidim! o bé presencialment als punts informatius que hi haurà als diferents barris de Sant Feliu (trobareu l’horari al final del correu). Des de l’escola la proposta que hem fet és:
- Escola Tramuntana: Millora del Passatge Sant Joan amb millora dels jocs infantils enfocant-la en l’etapa 0-3 anys, incorporació d’ombra vegetal i fonts i reducció del pas de vehicles motoritzats
- Proposta del Consell d’Infants: Millora l’accessibilitat i l’ombra del Jardí de la Torre del Roser i aprofitar les clarianes per incloure jocs per diferents etapes i espais de descans diversos.
Termini de votació: del 8 al 21 de juny
Moltes gràcies per la vostra implicació i per contribuir a fer sentir la veu dels infants i joves en la construcció del municipi.

