Excursió a la granja de cal Rei

El passat divendres 8 de març vam anar d’excursió a la granja de Cal Rei, a Santa Eugènia de Berga. Vam poder veure de ben a prop un munt de vaques i vedells de diferents edats. Ens van explicar com munyien les vaques i vam poder veure com les cuiden. Ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses!!! Ara seguirem treballant a l’escola el projecte de la llet i els seus derivats.

Visita a l’Ajuntament

El passat 22 de febrer els i les alumnes de Ponent i Garbí van anar a visitar l’Ajuntament de Sant Feliu, on van ser molt ben rebuts per l’alcaldessa Lourdes Borrell i la regidora d’educació i infància Ana Cubet. Van poder seure a les cadires de les regidores i regidors del nostre Ajuntament i van conèixer com funcionen els plens on es prenen les decisions que ens afecten a tota la ciutadania.

Setmana de festa amb el Carnaval!!!

Bona tarda famílies!!!! Us hem de felicitar perquè avui els nois i noies de la granja Tramuntana han vingut amb uns barrets ben vistosos i originals.

Voleu conèixer més del que estem fent aquesta setmana a l’escola?

Us deixem “Una petita història de Carnaval” perquè la pugueu llegir a casa, així com el pregó que vam fer divendres.

I demà, ja ho sabeu, és el dia d’aprofitar i posar-se els mitjons desaparellats que estan al fons del cistell de la roba per endreçar 😉

CARNAVAL!!!

Una petita història de Carnaval…

Aquest curs el carnaval de l’escola ens porta fins a la granja Tramuntana, una granja escola on s’elaboren sorprenents productes làctics amb llet de vaca, ovella i cabra.

Us deixem les ordres per aquests dies i, alerta!, que comencem divendres:

Divendres 2 de febrer: cal passejar per la granja en pijama

Dilluns 5 de febrer: cal bellugar-se per la granja amb un barret

Dimarts 6 de febrer: cal voltar per la granja amb un mitjó diferent a cada peu

Dimecres 7 de febrer: cal moure’s per la granja amb una bufanda

Dijous 8 de febrer: cal treballar a la granja amb un davantal

Divendres 9 de febrer: cal divertir-se per la granja amb una disfressa

Dia de la no violència i la pau

Hem tornat a l’escola ben carregats d’energia i amb moltes ganes de fer coses. La setmana vinent es commemora el Dia Escolar de la No Violència i la Pau amb l’objectiu de promoure els valors de la pau, la tolerància, la solidaritat i el respecte pels drets humans. Aquesta data coincideix amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, líder pacifista que va defensar la resistència no violenta com a mitjà per aconseguir el canvi social i polític.

Com bé sabeu a l’escola treballem sempre la importància de resoldre els conflictes de manera pacífica tot duent a terme activitats que promoguin la resolució pacífica de conflictes, el diàleg intercultural i la tolerància. Us deixem la informació sobre l’acte que es farà el 30 de gener a la sala Ibèria, on hi haurà exposat el treball realitzat pels i les alumnes de l’escola.

Bones Festes!!!

Ahir vam gaudir d’unes actuacions espectaculars que ens van oferir els nois i noies de l’escola. Felicitats a totes per l’esforç i la dedicació amb què heu treballat!!

Després la junta de l’Associació va fer el tradicional sorteig de paneres de Nadal i va repartir il·lusió, neules, torrons entre les famílies i el claustre de l’escola.

Us desitgem molt bones festes!!!!

Caminada per la inclusió

Bon dia famílies, amics i amigues!!!

En el marc dels actes per la diada internacional del dia de la disCAPACITAT, l’escola participa en la caminada popular que es farà dilluns 27 de novembre al matí.

Per tant, el proper dilluns no farem l’activitat d’esport al pavelló i anirem a fer la caminada juntament amb les altres entitats participants.
Us esperem a tots i a totes les que pugueu venir a les 10:00 a la plaça 8 de març per acompanyar-nos en aquest acte fins les 12:30.

Castanyada a l’escola

Fa uns dies va aparèixer una misteriosa capsa de color rosa amb dos arcs de Sant Martí a l’escola. De sobte ens la vam trobar oberta i vam descobrir que l’antiga màquina d’escriure que hi ha a l’escola és qui ens ha demanat ajuda per poder recuperar totes les festes i els vents de les classes que estaven guardats dins la capsa i que ara han desaparegut.

De moment hem aconseguit reescriure la festa de la Castanyada, us deixem les activitats que farem amb les noies i nois de l’escola.

Famílies, recordeu que a la sortida de l’escola hi haurà la parada de l’Associació on podreu comprar llaminadures.

Festa de Tardor

Encara que faci molta calor, ja hem entrat de ple en la tardor. I això vol dir que ja tenim aquí la FESTA DE TARDOR de Sant Feliu!!!

Us animem a consultar el programa amb totes les activitats i aprofitar els dies de festa (dijous 12, festa nacional i divendres 13, festa local).

A la web de l’Ajuntament podeu trobar alguns jocs interactius per gaudir les festes des de casa 😉