Beques

BEQUES MENJADOR :

El termini per sol·licitar les beques de menjador tant si sou de Riumors com si les voleu demanar com a ajut social s’inicia el 14 d’abril i finalitzarà el 28 de maig.

Aquesta beca es pot tramitar de 3 maneres diferents:

1. Telemàticament. Si es tria aquesta opció caldrà disposar de DNI-e o d’un certificat electrònic homologat. En el cas que no en tingueu, podeu obtenir l’idCAT seguint els passos que s’indiquen a la web i presentar la sol·licitud de beca de menjador amb els documents corresponents a la seu electrònica del Consell Comarcal de l’Alt Empordà.

2. Presencialment, al Consell Comarcal de l’Alt Empordà, sol·licitant cita prèvia al registre/ensenyament. La cita prèvia s’haurà de demanar a través de la web de la institució

Si trieu aquesta opció, caldrà que prèviament ompliu la sol·licitud  i que hi aporteu la documentació necessària.

3. Presencialment, a l’escola,  heu de portar degudament omplerta la sol·licitud de la beca que trobeu al  web i també impresa al costat de la bústia abans del 25 de maig a l’ escola. Passat aquest termini no es recollirà cap sol·licitud.

Si teniu algun dubte demaneu al Consell Comarcal, ja que l’escola no gestiona les beques.