PROVES CANGUR 2024

I ja en portem 4! Aquest matí una selecció de 8 alumnes de cicle superior ha participat a la 29a. edició de la Prova Cangur 2024, un joc-concurs matemàtic anual, amb el format de concurs individual, promogut per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Quin és l’objectiu de la prova? Promoure les matemàtiques entre els joves i infants, tot dedicant una estona a divertir-se resolent els reptes plantejats.

La prova té una durada de 60 minuts i consta de 24 problemes per a l’etapa de primària, els quals estan agrupats en tres nivells de dificultat i cinc opcions de resposta per a cada problema. Els reptes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Estigueu ben atentes i atents perquè a inicis del mes d’abril, sortirà publicada a la web del Cangur, de manera oberta, la llista provisional dels concursants amb el 6% de millors puntuacions de cada nivell escolar.

Us desitgem molta sort Pol, Iker, Pau, Adrià, Bruna, Mariama, Sara i Sira!