ME’N CONTES UN DE CIÈNCIA?

L’alumnat de cicle superior ha participat en el  Concurs de relats breus “Me’n contes un de ciència?”. En aquesta edició, els nois i noies han escrit uns contes molt originals, els quals estaven basats en aquestes tres paraules: Joan Oró, lluna i vida.

Aquest concurs s’emmarca dins de la proposta de  la Setmana de la Ciència i  té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

Ahir, 1 de febrer de 2024, vam poder assistir a l’entrega de premis en format virtual; doncs una de les nostres alumnes va resultar guanyadora en la categoria de 2n.premi en llengua catalana amb l’obra  El descobriment del Joan. Enhorabona Tuixent! També volem felicitar a la resta de participants: Ada, Orkia, Iker, Bruna, Hawa, Pol, Paula, Kali, Bruno i Sara!

Cliqueu a la imatge per accedir a l’enllaç de l’entrega de premis.