FEM CIÈNCIA A L’ESCOLA. CONGRÉS ANNA GENÉ

Avui l’alumnat de cicle mitjà hem assistit al 5è congrés de ciència Anna Gené, que es porta terme els dies 16, 17 i 18 de maig, a l’auditori del Centre de cultures de la Universitat de Lleida (UdL).

El Congrés té l’objectiu d’afavorir i difondre el treball científic dels escolars d’educació infantil i primària, i manté una estreta vinculació amb el ja consolidat Dia de la Ciència al Carrer.

En el Congrés els veritables protagonistes són els nens i nenes, atès que són ells i elles els ponents encarregats de compartir les seves vivències i aprenentatges amb tot el públic assistent.

Nosaltres hem anat a exposar un dels tallers científics que hem treballat a l’escola: “Què són els núlols”? Ha sigut una experiència molt gratificant i ens ha agradat molt participar-hi.

Us deixem l’enllaç a la web del congrés perquè allí hi trobareu el vídeo i Power Point de la nostra ponència i, a més, de totes les altres escoles que hi han participat.