F I N S · S E M P R E !

Ahir, de manera oficial, l’alumnat de 6è va tancar tota una etapa a l’escola Teresa Bergadà. Després d’un llarg recorregut de 9 anys posaven punt final a tota una trajectòria d’aprenentatges, de vivències i de creixement personal. Envoltats de familiars, companys/es i mestres, van gaudir d’un acte emotiu, amb sorpreses i ple de records.

Els canvis són reptes que obren la porta a noves oportunitats. Tots teniu alguna cosa dins que us fa únics i especials! Si creieu en vosaltres mateixos podreu aconseguir tot allò que us proposeu. A per la nova etapa de la vostra vida! Aprofiteu-la bé i gaudiu-la al màxim!
Les portes de l’escola, la VOSTRA escola, estaran sempre obertes per a vosaltres.

FINS SEMPRE! ❤

Sara i Míriam

1. Gisela

A la vida tot són casualitats, i l’haver pogut trobar-nos i compartir moments i vivències, forma part de les casualitats que sumen i omplen la motxilla. Sigueu molt feliços i guardeu-nos un bocinet de cor. Gràcies, bonics!