Dia Escolar de la No – Violència i la Pau

Avui dia 30 de gener a l’escola celebrem el dia de la Pau i de la No – Violència; ho fem reunint-nos petits i grans al pati de l’escola  tot compartint frases que per nosaltres són símbol de pau i, a més a més, unint les nostres veus per cantar la cançó Somnis d’Infant (Tomàs González).

A continuació us deixem un vídeo de les activitats realitzades pels vostres fills I filles les quals han servit per treballar el significat de la pau des de diferents àmbits educatius, com el lingüístic i l’artístic.

1. Úrsula Olmo Rovira

Dia de la Pau! Tant de bo no ens calgués haver de recordar aquest dia, però malgrat que cal fer-ho quines idees i activitats més boniques amb un rerefons preciòs.
    Gràcies per tot!