Carnestoltes 2021

Tot i la letargia de l’hivern i les grises circumstàncies que ens envolten, el curs i la vida segueixen avançant a pas ferm. Febrer ha trucat a la porta i ha dut amb ell la festa més animada, engrescadora i alegre de l’any que ens convida a viure, durant uns dies, de manera més informal i divertida.

El Carnestoltes, Rei dels Poca-Soltes, va arribar a l’escola el passat dia 4 disposat a fer-ne de les seves amb uns quants manaments ben esbojarrats. Els alumnes de 6è, encarregats d’escriure’ls en cartells d’allò més creatius, han vingut a veure’ns cada dia ( sense passar de la porta, això si ) fent-nos entrega del manament de l’endemà.

Com sabeu, el Rei Carnestoltes és un trapella a qui li agrada molt la gresca i ens ha ordenat coses ben curioses :

(Cliqueu damunt de cada consigna per veure les fotografies del dia)

No obstant, a l’escola no hi ha repte impossible d’aconseguir i de dilluns a dijous hem vist per aules i passadissos cabells blaus, verds, perruques multicolors, pijames llisos, a ratlles, a quadres, sabates desaparellades, samarretes XXXL…que fa que puguem afirmar, sens dubte, que els quatre manaments han estat superats amb èxit !

I divendres? Divendres…

(Cliqueu damunt la consigna per veure les fotografies del dia)

La pluja ha fet acte de presència i no hem pogut sortir al pati a fer festa grossa. Tot i així, a l’ambient hi flotava bon humor i ganes de passar-ho bé i cada bombolla ha celebrat el Carnaval dins la seva aula. Per torns, s’han fet mini rues fins al Hall, on cada grup s’ha fotografiat al costat del Rei Carnestoltes. La grisor del cel ha quedat desdibuixada pels colors llampants de disfresses de tot tipus i per la música alegre i marxosa que tronava pels passadissos. I és que, al Teresa Bergadà no hi ha res que ens aturi !