Caramels per la Pau

Avui dia de 1 de febrer volem fer un recull de les activitats realitzades durant aquestes darreres setmanes en motiu del Dia Escolar de la No-Violència I de la Pau:

• Pati obert. L’estona d’esbarjo del dimecres 30 ha esdevingut un pati moooolt diferent: grans i petits jugant plegats.
  • Gerard Quintana i el seu Escolta-ho en el vent. La proposta musical ha estat poder cantar aquesta fantàstica versió del Blowing in the wind del Bob Dylan; unint les nostres
  • La Pau a les aules:
    • Caramels per la Pau. Activitat realitzada per tots els alumnes de l’escola, de P3 fins a 6è, la qual ha permès emergir la seva vessant artístic i lingüístic.
    • 30 minuts de lectura i valors. La franja dels 30 minuts de lectura a educació primària s’ha convertit en un temps per compartir contes (Sopa de Pedres), cançons (Somnis d’Infant), poemes (La receta de la amistad), curtmetratges (For the birds, La Rana sorda), visionat de la pel·lícula Invictus…per treballar els valors vinculats amb la Pau.
    • Símbols de Pau. Perquè una imatge val més que 1000 paraules… aquest és el missatge que ens transmet l’activitat que han realitzat els alumnes de cicle superior, tot utilitzant la tècnica de l’esgrafiat amb tinta xinesa.
    • Paraules de Pau: Durant tota la setmana, hem buscat paraules que ens ajuden a sentir-nos millor, que fan que convisquem amb PAU i de manera agradable…..BONIC, GRÀCIES, ANIMAR……Ens ha agradat tant l’experiència que hem decidit plasmar-ho en un paper i no deixar de practicar-ho mai més.
    • Qui era Nelson Mandela?

En resum…

fer-nos conscients que la Pau és viure convivint en companyonia.

* Podeu veure el recull fotogràfic i accedir als enllaços de contes/contes fent clic a les paraules marcades de blau.