1r Consell d’Infants del Curs

Passats 10 dies des del primer dia d’escola i una vegada que cada grup – classe ha tingut temps d’establir els primers contactes entre companys i companyes, avui ha tingut lloc el primer Consell d’Infants del curs.

Recordem que el Consell d’Infants és un espai on assisteixen els membres de l’equip directiu, els coordinadors de cada cicle i un alumne – representant de cada aula. És un espai creat per tal de fer sentir la veu de tots i totes, on totes les propostes de millora són benvingudes i els pensaments dels alumnes esdevenen elements essencials per fer créixer la nostra escola.

Felicitem als consellers i conselleres d’aquest primer trimestre i us animem a ser responsables amb el vostre nou càrrec.