Sortida al Parc de les Olors

El divendres 5 de novembre ha sigut un dia especial!! Les nenes i els nens d’Educació Infantil hem anat d’excursió al Parc de les olors d’Ivars de Noguera.

Feia dies que a l’escola treballàvem la tardor, però avui l’hem tocat, olorat, sentit, observat i investigat. Hem elaborat una súper lupa amb la què hem pogut descobrir i trobar petits tresors de Tardor, hem fet polseres, una bomba de llavors, hem jugat i per acabar, la Lídia ens ha explicat que Ca la Ferratina participa amb l’AFANOC (nens i nenes amb càncer) donant un euro del taller de cada nen/a a la compra de xapes. Ens ha encantat aquesta iniciativa!!!

Aquest dia, també ha sigut molt especial per Ca la Ferratina, ja que hem sigut la primera escola que l’hem visitat després de la pandèmia.

A continuació, clicant a curs del vostre fill/a podreu trobar un recull fotogràfic d’aquest dia.