Setmana de la Salut

La setmana del 6 al 10 de novembre vam celebrar la SETMANA DE LA SALUT on hi van tenir cabuda un ampli ventall d’activitats per a tots els i les alumnes de l’escola.

A Educació Infantil van realitzar danses de la mà de la Gemma Massana i les enfermeres del CAP del poble els van explicar com tenir cura de les dents.

A Cicle Inicial va tenir lloc un taller intergeneracional (Jocs tradicionals on padrins i padrines s’ho van passar d’allò més bé amb els seus néts/nétes) a la plaça de la Sardana, van conèixer de primera mà quina és la tasca d’un àrbitre de futbol gràcies a Sinhue Garcia i el seu company Gerard i amb el Víctor (Pitch & Putt Lleida) van descobrir un nou joc, el Pitch and Putt. A més a més, les enfermes del CAP van recordar un bons hàbits en el descans.

Els alumnes de Cicle Mitjà van desvetllar alguns interrogants sobre l’etapa de la pubertat gràcies a les infermeres del CAP. També els visità Berni Tamames, qui va fer cinc cèntims i amb el responsable de l’AREMI van viure en primera persona com realitzen esport les persones que depenen d’una cadira de rodes per poder desplaçar-se.

I l’alumnat de Cicle Superior va rebre la visita de dues agents del cos de Mossos d’Esquadra que els van explicar la importància de fer un bon ús de les xarxes socials, amb l’explicació d’en Sergi Grimau van poder conèixer en què consisteixen i qui pot participar dels Special Olympics. A més a més, van descobrir les possibilitats que dóna el Freesby tot jugant al pavelló. I, per acabar, les enfermeres del CAP van explicar amb detall els canvis que es produeixen al cos dels nens i de les nenes a l’etapa de la pubertat.