LA LÍNIA DE LA VIDA DEL IANIS

Ja ens queda molt poquet per acabar amb les presentacions de la línia de la vida. Teniem moltes ganes de conèixer més coses sobre el Ianis i hem estat molt atents a tot el que ens ha explicat.

El Ianis va néixer al desembre del 2016, així que va estar quasi tot l’any a la panxa de la mare. Va néixer a Romania, on va viure fins als 3 anys. Al 2017 va celebrar el seu primer aniversari amb un pastís molt especial que li va preparar la seva mare, blau i amb un osset a sobre, quina bona pinta. Cada vegada el Ianis es fa més gran, i al 2018 l’hem vist assegut a una cadira gegant que tenia a la seva casa. Al 2019 ja va muntar ell l’arbre de Nadal i li va quedar preciós. A principis del 2020 ja va venir a viure a Alguaire, un gran canvi en la seva vida. Aquell mateix any va començar a l’escola i va conèixer tots els seus amics i amigues. Ens ha dit que li agrada molt venir a aquesta escola! I nosaltres estem molt contents de què estiguis aquí!

Per acabar la presentació el Ianis ha triat una cançó dels “Pijamas”, els seus dibuixos preferits.

Moltes gràcies per explicar-nos tantes cosetes.

Cliqueu a la imatge principal per veure més fotografies.