LA LÍNIA DE LA VIDA DEL BIEL

Arrenquem la setmana amb la línia de la vida del Biel, que ens ho ha explicat súper bé i ens ha agradat molt.

El Biel va néixer a l’agost del 2016 i durant el seu primer any va gaudir de diferents moments especials, els que més recorda són les vacances al castell de Girona i les seves sessions d’SPA. Què relaxants són les bombolletes a l’aigua… Al 2017 es va disfressar per primera vegada de cranc, ens ha semblat molt divertit i que estava molt simpàtic. A l’estiu es va banyar a la platja i va fer la festa del primer aniversari. Al 2018, quan complia 2 anys, va pujar a un tractor súper gran i de color roig del seu pare, i li va encantar! I aquell any  ja va viure amb molta emoció el Nadal. El següent any, el 2019, va ser un any de moltes emocions diverses. Va anar per primera vegada al cinema a mirar Toy Story 4 acompanyat d’una bossa de crispetes molt gran! Al setembre va començar a l’escola, a p3, ja era tot un noiet. Aquell any però també va tenir un moment trist i difícil el Biel, el seu padrí Ricard es va morir i, com ens ha explicat ell, es va convertir en una estrella que brilla molt. A casa el recorden i el troben molt a faltar. Al 2020 va ser tot una mica estrany, va arribar un confinament que ens va deixar tancats a casa, però el Biel va treballar molt a casa i feia totes les feinetes que li deien des de l’escola. A l’estiu va gaudir de la piscina de casa seva i per acabar ens tenia una notícia…serà el germà gran d’aquí poquets dies!!! Tindrà una germaneta que es dirà Ada i li fa molta il·lusió!!

Per acabar hem ballat i cantat la cançó que ell mateix ha escollit, la del Princep Ali.

Moltes gràcies Biel per compartir amb nosaltres la teva història de vida.

Cliqueu a la imatge principal per veure més fotografies.