LA LÍNIA DE LA VIDA DE L’AYA

Continuem treballant el projecte de la línia de la vida, ja estem a la recta final de les presentacions…

L’Aya ens ha explicat molt bé tots els seus moments importants, va néixer a l’agost del 2016  i va ser una gran celebració per la seva família, ja que era la primera nena. Al 2017 van començar les primeres vegades per l’Aya: la seva primera mona, les primeres tardes al parc, trobades amb familiars, dies de platja, el seu primera aniversari… un munt de moments especials. L’any 2018 l’Aya ens ha explicat moltes coses que va fer a l’Escola Bressol, on va conèixer els seus amics i amigues i va aprendre molt. També ens ha ensenyat el seu arbre de Nadal, que els hi va quedar preciós. AL 2019 va viatjar a Màlaga a visitar els seus cosins i tiets, tant de bo ben aviat es puguin tornar a veure. Finament,de  l’any 2020 el moment més especial per l’Aya va ser quan va poder tornar a l’escola, ho trobava molt a faltar. Per acabar la seva presentació ha triat una cançó de la Minnie.

Sense dubte ens quedem amb l’eterna rialla que l’Aya sempre ens regala, moltes gràcies per compartir la teva línia de la vida amb tots nosaltres.

Cliqueu a la imatge principal per veure més fotografies.