La capsa de vida de l’Aina

L’Aina ens ha presentat la seva Capsa de vida. Es tracta d’una capsa cilíndrica i per això, de moments, és l’única amb tapa rodona. Hi porta el nom i  una foto molt simpàtica. Cada objecte porta el seu cartellet escrit amb tota la seva explicació.

Ha esta divertit veure com treia la seva primera disfressa de sevillana i, de passada, se l’ha emprovat. La veritat és que es notava que l’Aina ha crescut perquè li anava força just. Un vestit de color blau, ple de pics de color blanc, amb dues bossetes que ella sabia molt bé com portar. Després ens ha mostrat un llibre que li explicaven quan anava a dormir, un llibre que es podia estirar llengúetes, moure forats i el què més li agradava que era tancar els ulls al nen de la portada.

Al final ens ha tret un àlbum de fotografies des què va nèixer, fotos sola i amb família, fotos esperant el naixement del Sergi, fotos que li encanta mirar i ensenyar als altres. Tota la presentació ha estat molt agradable i dolça però encara li faltava una cosa per mostra-nos  i resulta que ho anava dins de la capsa. És una cosa que no es pot veure però es pot escoltar i es pot sentir amb el cor. L’Aina i tota la classe hem pogut escoltar un àudio amb la cançó que li va gravar la seva abuela Isabel, mentre la cantava com li canta a ella i que tant li agrada. Es tracta de la cançó “Qué bonita es mi niña”, una cançó de Manolo Escobar que, després, també hem escoltat i fins i tot ballat.

Molt agraits a la família, fins i tot a la “abuela Isa”.

Si voleu veure les fotos dels millors moments, cliqueu a la foto principal.