La Capsa de vida del Jordi

Aquesta setmana el Jordi ens ha regalat una bona estona, plena de joc, superherois, abraçades i música. La Capsa de vida ha estat decorada per l’àvia que ha encertat els seus gustos, amb una fotografia del Jordi disfressat de Superman en primer pla, pilotes i diferents dibuixos de superherois, sense oblidar-se de La Patrulla Canina. Abans d’obrir la capsa sabíem que ens ho passaríem d’allò més bé.

Tot just obrir-la ja vam veure 5 pilotes toves amb un ull que ens mirava. Les vam tirar totes perquè no feien mal. El Jordi va comentar que van ser les primeres que va tenir i  per això eren toves. Una altra cosa que gaudeix molt són les festes d’aniversari, per això també ens ha mostrat una fotografia del primer aniversari amb un pastís per per la tieta Judit, en forma de tren carregat de bombons, segons ell, i una corona dels tres anys feta per l’àvia, experta en fer corones de cada any. També hi han afegit fotorafies de decoració de la festa, molt divertides. De fet, no ens va estranyar que el Jordi s’ho passi tant bé a les festes d’aniversari.

Finalment, hi hem trobat un conte molt especial. A cada pàgina podia prémer un botonet per escoltar alguna peça del músic Beethoven, Tureeeet segons deia ell. Des de ben petit que li ha interessat la música i també ens l’ha fet escoltar. Quan semblava que havíem acabat els moments divertits, encara vam llegir, a la súper carta explicativa que ens va ajudar a entendre el context de cada objecte, que el Jordi tenia un súper poder que era fer abraçades. Les súper abraçades serveixen per tranquil·litzar-nos, curar-nos de la tristor i apaivagar el dolor si et fas mal. Ja us podeu imaginar com va acabar l’exposició de la Capsa de vida del Jordi, doncs abraçaaaant.

Moltes gràcies a les explicacions de la família, via carta, perquè ens han apropat al seu món i de forma molt divertida.