La Capsa de vida del Cedric

Què content, el Cedric, de portar la seva Capsa de vida a l’escola, amb una súper foto i el seu nom.

El primer tresor que va treure va ser el MIC, el peluix més famós que coneixem dels darrers anys. Doncs el MIC sembla molt especial pel Cedric, ja es veu com l’agafa. És un peluix que  a més a més pots escoltar i veure mil vegades per internet o la tv; molt atractiu i educatiu tot el què fa. De seguida l’ha mostrat a tota la classe i tots l’han reconegut.

La resta de tresors també molt significatius per ell i la seva família, han estat dos contes. El primer que ha tret ha estat el primer conte que va tenir, Es tracta d’un conte peciós interactiu, fet amb roba de feltre, tot ple de peces per enganxar i desenganxar, posar i treure, amb activitats de botons i cremalleres, lletres, titelles de dit molt divertits i per acabar amb un cor enorme on hi havia tres aneguets. Es tracta d’un conte molt especial que li va regalar el seu pare i en aquell moment eren 3 aneguets a la família. I, finalment, el conte de “Cloe quiere ser mamá” que resulta ser una mica la història de la seva mama i ell. És un conte deliciós en el qual s’eplica el desig de la Cloe per tenir un fill i com arriba a aconseguir que el seu desig es faci realitat. El Cedric estava encantat que expliquéssim la seva història de vida. A nosaltres personalment ens ha ajudat a introduir amb naturalitat el tema de la diversitat de nuclis familiars en l’actualitat. Però també sap el Cedric que ara la seva família està composada pel pare, la mare, el Gael i ell i ho diu tot feliç i somrient.

Moltíssimes gràcies per afegir nous valors a l’exposició de la Capsa de Vida. I no us oblideu: MAC MEC MIC,  toca’t el melic!