Fem la Mona.

Enguany sí que hem fet la Mona a l’escola. Seguint la línia de mantenir la normalitat quotidiana a l’escola i de les activitats més representatives de la nostra cultura i costums, no hem volgut renunciar a celebrar la Mona.

És el primer any que tenim pa de pessic casolà ja que la l’Àngels, tutora de P4, ha fet els sis pans de pessic  que hem utilitzat per guarnir a la classe. Ous, farina, sucre i un ingredient necessari i imprescindible com és l’AMOR, tal com diu l’Àngels.

Doncs seguint al peu de la lletra les indicacions de la nostra cuinera particular, a l’hora de fer el guarniment, vam utilitzar molt amor. Vam remullar el pa de pessic, obert pel mig, amb almívar i el vam untar amb melmelada de préssec. Els nens i nenes de P3 vam haver de tastar l’almívar perquè no teníem clar què era. Després va ser el torn de la crema de xocolata, també d’elaboració casolana, fet amb xocolata per fondre i nata. Finalment els ornaments que ho van rematar: fideuets de xocolata, lacasitos de colors, ouets de xocolata embolicats amb paperets de colors i plomes també de coloraines.

Pensem que ens ho vam passar molt bé realitzant la decoració de la Mona i menjant-nos-la encara més; mmmmmm.

Aquí teniu un vídeo resum dels moments més representatius.

1. Gisela

Quina pintassa que feien TOTES! A casa va arribar tot el procés de pe a pa. Gràcies per cada moment. Si ells son feliços, naltres encara en som més.