Taller Taula paleta de colors

L’essència de tot mestre / mestra és desvetllar en l’alumnat la capacitat d’aprendre a partir de la descoberta d’un mateix i de la relació amb els altres i, del món que l’envolta; però per iniciar aquest camí el primer pas comença en l’actitud del propi docent, la qual ha de ser d’obertura al tàndem ensenyament – aprenentatge. Dit d’una altra manera, no podem ensenyar el que no has viscut/experimentat en primera persona.

Aquesta predisposició és la que hem mostrat els i les mestres en el taller que se’ns ha brindat des de l’ajuntament d’Alguaire: modelatge de pintura creativa amb la taula – paleta.

A més a més, ens hem sorprès com a partir d’un contingut de l’àmbit artístic, com és el cercle cromàtic, hem après la importància de: l’organització de l’aula i dels materials, com presentar les activitats als nostres alumnes, l’estètica fins l’últim detall…

Igual que fem en els articles on els protagonistes són els vostres fills i filles, també us voler fer arribar els moments capturats durant el taller (feu clic a la taula – paleta).

1. Gisela

És tan bonic això que feu… A vegades veure les coses des d’una altra perspectiva ens desperten vivències noves, i ens encenen allò que no sabíem que teníem dins i que ens fan fer de manera diferent coses que crèiem que ja teníem per establertes. Felicitats a tots.