Sortida als 2Llacs

Avui els alumnes de cinquè i sisè de l’escola hem anat a passar el dia al centre d’aventura 2Llacs de Gimenells i Pla de la Font. Hem gaudit moltíssim de les activitats i del dia tan fantàstic que ha fet.

Durant el matí hem realitzat les següents activitats:

• Circuit d’aventura: hem hagut de superar, ben assegurats amb l’arnès, diversos obstacles elevats per arribar fins la tirolina final.
  • Kayaks: armilla posada i cap a l’aigua. Amb el rem a la mà no és tan fàcil com sembla. Hem pogut passejar-nos pel llac amb kayak, saltar, banyar-nos i tornar a pujar, competir amb els companys i, sobretot, gaudir.
  • Bus-bob: la llanxa motora ens arrossegava i, ben agafats a les cintes, havíem de procurar no caure… comptant que això fos possible. Hem gaudit molt mentre ens remolcava, mentre quèiem, quan no podíem pujar de nou…

El temps ens ha acompanyat de manera fantàstica i ens ho hem passat molt bé.