Recordar, sentir i viure LES TRADICIONS

Si poguéssim dibuixar un núvol de paraules per plasmar l’essència de les vivències de tot l’alumnat de l’Escola Teresa Bergadà durant el dia 30 d’octubre prendria una forma com aquesta:

Us convidem a reviure amb les vostres filles i fills dels moments viscuts tot fent clic als títols de colors:

Materials de l’entorn proper entren als tallers d’educació infantil. Enguany, encara que no hem pogut fer els grups internivell, també hem realitzat els tallers de tardor. Les propostes han estat encarades a la decoració dels vidres de les classes que donen al passadís. Hem portat a terme diverses tècniques decoratives damunt de  fulles de paper, hem pintat pinyes recollides al bosquet i hem pintat unes castanyes per a penjar al coll. El més important és que hem gaudit molt els tallers de tardor.

A ritme de tradicions. Els colors de la tardor i les seves fulles seques han estat la base per poder gaudir d’un matí de taller a 1r, mentre que la percussió corporal, els ritmes i les teranyines de Halloween han emplenat les aules de 2n. Tots plegats hem pogut deixar les rutines setmanals i viure uns tallers ben especials.

Llum i color omplen les aules de cicle mitjà, aquest matí hem deixat el passadís ben guarnit amb les fulles i les nostres inicials de tardor. També hem fet portaespelmes que han quedat preciosos.

La frase feta posar fil a l’agulla resumeix molt bé com han iniciat el matí de tallers els nois i noies de cicle superior. Fulles, teles de colors càlids, fils, cordons i agulles han estat els materials que han permès crear unes garlandes decoratives per ornamentar el seu passadís. Ara ja es pot dir que el caliu de la tardor ja ha entrat a les aules dels més grans de l’escola.

Ja per arrodonir el dia, vam finalitzar amb els ja nostrats Balls de la tarda de la Castanyada.

(recull fotogràfic de les danses)