PROJECTE REDUIR, RECICLAR, REUTILITZAR

PROJECTE REDUIR,REUTILITZAR,RECICLAR

• A totes les aules caldrà nomenar un encarregat que es cuidarà de treure les deixalles de la seva classe, a l’illa corresponent al seu cicle.
  • A les vostres aules ja teniu quatre contenidors = RECICLAR

Groc per les llaunes i envasos

Blau pel paper i cartró ( en cap cas s’hi tiren els mocadors bruts)

Marró pel residu orgànic

Negre per la resta.

• Dins l’escola hi ha 4 illes de RECICLATGE: una al passadís de CS, una al de CM, una al de CI i una al de C Infantil.
  • Per al paper us hem deixat una caixa de folis (que podeu canviar per una altra sempre que faci falta = REUTILITZAR) que no necessitarà bossa.
  • Hem informat les senyores de la neteja que no treguin la brossa de les aules.
  • La funció de cada encarregat és treure les restes de la classe i portar-les a les illes del seu cicle (abocant -ho sense treure la bossa sempre que sigui possible ) i que vetlli per la correcta classificació de les deixalles a l’aula. Tot això amb la supervisió del tutor/a.
  • Com que la FINALITAT és fer un recompte de la brossa ( paper, envasos, etc.) que generem a l’escola, una vegada s’hagi fet, es buidaran les illes un o dos cops per setmana, en funció de la necessitat. Això ho faran les senyores de la neteja, només quan les bosses estiguin plenes.
  • Així mateix, us fem saber que també hem posat els quatre contenidors a la sala de Mestres i al menjador.
  • Abans de l’hora de l’esbarjo és molt important que es recordi que al pati tenim una paperera groga pels envasos i la d’orgànica per les restes de menjar. Les dues papereres metàl·liques grises són per la resta, per tant en cap cas s’hi poden llençar envasos o restes de menjar.
  • És important fomentar la utilització de carmanyoles (posant-hi el nom) ja que el primer pas i més important és = REDUIR. Aquestes carmanyoles es guardaran a la caixa de plàstic que cada classe té assignada. La persona que té la classe abans de l’esbarjo haurà de vetllar per a que l’encarregat/da tregui la caixa al pati.