PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2020-2021

COM I QUAN ES FARÀ?

TELEMÀTICAMENT (del 13 al 22 de maig)

Aquest any i com a prevenció, es promou la preinscripció telemàtica. El tràmit es podrà fer tot online a través del portal preinscripcio.gencat.catS’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar  el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària escanejada o fotografiada mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre  (c5005120@xtec.cat).

La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta.Les famílies rebreu  resposta al correu indicant que s’ha rebut la vostra sol·licitud.

*Important:

• El codi centre de l’escola és 25005120.
  • A l’apartat de la sol·licitud on es demana el número d’identificació de l’alumne (IDALU), els alumnes de P3 no han de posar res.

PRESENCIALMENT (de manera EXCEPCIONAL, del 19 al 22 de maig):

La preinscripció presencial estarà disponible del 19 de maig al 22 de maig inclòs (de 9:00h a 12:00h). Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre  per correu electrònic (c5005120@xtec.cat), especificant:

• Nom i cognoms del vostre fill/a.
  • El dia i hora que us va bé.
  • Un telèfon de contacte.

Recomanacions per a la sol·licitud presencial:

• Assistir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Portar tota la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si heu d’omplir la sol·licitud en paper al centre, convé que porteu el vostre propi bolígraf.
  • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants.
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

• Sol·licitud preinscripció curs 2020-2021.
  • Fotocòpia del NIF, NIE o Passaport del pare, la mare i, si en disposa, de l’alumne/a.
  • Fotocòpia del llibre de família (totes les pàgines, pare, mare i tots els fills de la unitat familiar).
  • Fotocòpia del carnet de vacunes.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a
  • Carnet de família nombrosa (de tots els membres en un mateix full)

* Si l’adreça no figura correctament al DNI: CAL CERTIFICAT CONVIVÈNCIA – EMPADRONAMENT (Ajuntament).

Més informació: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Oferta inicial de places

Barem Provisional

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 29/05/2020.

Llistat de barems.

Estigueu pendents de les actualitzacions.