PARTICIPACIÓ DE CS EN CONCURSOS LITERARIS

Amb els títols La Lluna i la seva iaia, de la Lua Gonzalez i Millors amics, del Pau Rosell aquests dos alumnes de cinquè han participat aquest any en el XIX Premi Pilarín Bayés.

En aquesta edició de contes escrits per nenes i nens, la temàtica ha estat: La salut mental, benestar emocional de grans i petits. La intenció és ben clara: trencar els estigmes que pesen sobre el tema i donar llum a través de les històries dels infants. Serà per la diada de Sant Jordi quan el jurat comuniqui als centres els contes guanyadors. Desitgem molta sort a tots dos.

A cicle superior també tenim dos finalistes per al XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta, la Mariona Farré i el Pau Rosell.Tots dos participaran en la categoria Grumets Verds amb fragments de lectura del llibre d’en LLuís Prats titulat Estimat monstre.

Aquest any, per motius sanitaris, la Semifinal del Segrià tampoc podrà fer-se de manera presencial. Els nostres alumnes s’enregistraran en vídeo a la nostra escola el dia 7 de març i farem arribar la gravació al jurat de l’organització. Serà el dia 18 de març quan tindrem el veredicte del jurat. Els volem desitjar molta sort i agrair la seva participació.

Cicle Superior