EL GUST PER LA PARAULA

Quan llegiu un text per primera vegada, ho feu igual que quan el llegiu per tercera vegada? Creieu que és important fer una primera lectura del text en silenci? Com creieu que podem saber quan hem de fer una pausa? Quins sons us costen més de pronunciar?

A la classe de cinquè B hem estat treballant el gust per la lectura compartida i en veu alta, convençuts i convençudes que les ganes de llegir es poden encomanar escoltant com una altra persona llegeix: escoltar, saber escoltar, saber llegir en veu alta i fer-ho…Aquest ha estat l’objectiu de la nostra classe.

I per fer-ho hem aprofitat un petit text del llibre de lectura “Aqua alta”, ens l’hem preparat amb moltes ganes i l’hem compartit a l’espai exterior de la nostra escola. Estem molt contents i contentes del resultat.

CLASSE DE 5È B