Dia de la Pau.

El 30 de Gener és el Dia Internacional de la Pau i la No Violència. Aquest dia es commemora la mort de Mahatma Gandhi líder nacional i espiritual de l’Índia. L’objectiu del Dia Internacional de la Pau i la No Violència és l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau.

A l’escola un any més hem fet activitats per sensibilitzar a l’alumnat amb els conceptes d’amor universal,  de no-violència i de pau positiva. Al voltant d’aquest tema hem fet tallers a tots els cicles i hem exposat els nostres treballs en els diferents espais de l’escola. També hem sortit al pati tots junts i hem cantat una cançó molt bonica mentre formavem el símbol de la pau.

Cliqueu aquí per veure les fotos.