Cantània 2023 – Les portes del món

Els nens i nenes de quart van participar el dimarts dia 9 de maig del concert de Cantània fet a l’Auditori de Barcelona. Les famílies i l’alumnat va gaudir un altre cop d’un bonic i emotiu espectacle.

La Cantània d’aquest any, “Les portes del món”, explica la història de la Sara, una nena cega que desitja fer la volta al món. El Daniel, el seu pare, elabora un original pla per complir el desig de viatjar de la seva filla. Cada matí sortiran tots dos de casa amb les maletes i agafaran el tren de rodalies, faran uns quants transbordaments, i tornaran al cap d’unes hores però no al seu pis, sinó al pis de dalt, on una família provinent d’un altre país, els acollirà fent veure que es troben al seu país d’origen.

Ahir els alumnes de quart vam concloure el nostre propi viatge que ens ha portat a Cantània, un viatge que vam iniciar a principi de curs i que hem dut a terme amb moltes ganes i il·lusió.

* Trobareu la resta d’imatges a les carpetes compartides.