4t Consell d´infants amb una visita especial!

Aquest curs hem iniciat el consell d´infants a l´escola. Cada aula ha escollit un conseller que els representés, algun dels quals fins i tot ha fet campanya!

Quinzenalment ens reunim tots els consellers representants de les aules amb les mestres coordinadores i l´equip directiu de l´escola.

Al llarg de les primeres sessions hem estat pensant com podríem millorar la nostra escola. Ens hem permés el luxe de “somiar” quina escola volem. Els consellers porten les propostes sorgides per consens a les seves assamblees d´aula i a la inversa, propostes sorgides a les assamblees de les tutories són compartides al consell.

Amb aquest va i ve de propostes hem elaborat una llista d´idees i suggeriments per a millorar la nostra escola. Algunes de les quals estan al nostre abast però ens vam adonar que en altres necessitàvem l´ajut de l´Ajuntament.

Per això, vàrem convidar l´Excm. Sr. Alcalde i la Sra. Regidora d´Educació. Finalment, per motius laborals sol ha pogut venir la Sra. Regidora: l´Elvira Larrègula.

Després, d´escoltar els suggeriments dels consellers ens ha sorprés amb la notícia de l´apertura del pati de l´escola com a parc fora d´horari escolar i acceptant quasi tots els nostres precs.

Des d´aquí agrair la seva visita i l´esforç per compartir i voler col.laborar amb nostre somni de construir dia a dia una escola millor.

Gràcies Elvira! i Ajuntament!