EXPOSICIÓ DELS FILLOLS I FILLOLES DE SEGON

El passat divendres 24 de gener els nens i les nenes de 2n A ens van convidar a la seva classe per veure una exposició que havien preparat sobre les plantes, aquest és el tema del seu primer projecte de medi natural i social.

La mestra ens va donar uns fulls amb una rúbrica perquè valoréssim l’exposició de cada equip cooperatiu, n’hi havia quatre. Cada grup tenia un nom i una maqueta feta amb diferents materials; l’alumnat de sisè i els seus propis companys i companyes de segon  havíem de valorar com ho feien.

Tots van explicar les parts de la planta i la funció de la fotosíntesi. Quan van acabar vam donar els fulls a la tutora de segon i els vam fer un fort aplaudiment perquè ho havien fet molt bé.

Moltes gràcies nenes i  nens de segon per compartir aquestes activitats amb els més grans de l’escola!

Ènia

FEM UN LAPBOOK

Durant la setmana passada els alumnes de 5è vam fer un lapbook, que és com un llibre desplegable on de manera creativa expliques un tema.

Primer vam buscar informació als llibres sobre el sistema locomotor, després vam portar els materials  (cartolina, sobres, folis de colors…) i per últim el vam elaborar.

Segurament a tots i totes ens ha quedat genial perquè ens hem esforçat moltíssim. Us deixem unes quantes fotos i així podeu veure el treball que hem realitzat.

Laura i Nil.

UN NEN NOU A CLASSE

A la classe de cinquè estem molt contents perquè el passat dimecres va arribar un nou company, es diu Danny.

Ve d’un  país que està a Amèrica del Sud i es diu Nicaragua. Ell té unes costums diferents, de moment no sap parlar català però entre tots i totes l’ajudarem perquè aprengui més ràpid. És molt simpàtic i es troba molt content de tenir uns companys i companyes com nosaltres, que ens respectem i estimem.

Kaoutar i Paula.

 

Acabem el trimestre amb l’amic invisible

L’última sessió de la tarda del darrer dijous d’aquest trimestre la vam dedicar a l’AMIC INVISIBLE. Sí, sí!! Ho heu llegit bé! Els alumnes de 5è s’estrenaven en aquesta dinàmica de grup. L’aula es va omplir d’abraçades, rialles, dolçor, il·lusió i sobretot… COMPANYERISME.

Totes i tots ens vam adonar que el millor de fer un regal no és el QUÈ sinó que aquella persona qui et fa un present pensa en tu i la teva felicitat.

VIURE ÉS COMPARTIR I COMPARTIR ÉS ESTIMAR.

(feu clic a la frase per veure el recull fotogràfic)

 

FENT DISFRESSES A P3

Un dia, a l’aula de música, la professora Aurora ens va dir que faríem les disfresses dels alumnes de P3. Ens va fer molta il·lusió perquè alguns tenim germans a parvulari.
La vestimenta consistia en bosses de roba en què nosaltres ficàvem flocs de neu, estrelles,… Llegeix més»