COMENCEM PROJECTE NOU

Els nens i nenes de Cicle Mitjà, un cop finalitzades les presentacions del Projecte de l’Univers a les famílies, ja hem començat el segon projecte del curs.

Aquesta vegada, l’activitat de xoc va ser un videfòrum amb la pel·lícula Els Croods, que ens ha transportat a l’època de la Prehistòria. A partir de la pel·lícula, hem començat a fer sorgir dubtes, a realitzar hipòtesis per a poder resoldre aquests dubtes, i a poc a poc ens anem endinsant a aquesta etapa tan i tan llunyana, i, alhora, tan interessant.

Amb aquest projecte volem conèixer què ha passat des de que l’ésser humà existim, però no només en la Prehistòria, ja que pretenem passar també per l’Edat Antiga i l’Edat Mitjana. Tot un repte!

Us anirem explicant més coses, a mesura que anem descobrint…

La Jardinera Peluda

Aquest segon trimestre gaudirem dels tallers d’art amb Ana Garcia-Pineda i la seva caixa d’autor
LA JARDINERA PELUDA.
La proposta artística ens convida a fer brollar la imaginació i creativitat des d’una mirada més surrealista del món que ens envolta, tot creant vincles entre la natura i… Llegeix més»

La presentació als pares

El dijous 13 de febrer vam fer la presentació al pares. Tots els alumnes estàvem molt contents perquè fèiem la presentació en equips cooperatius. Ho vam plantejar de manera que els pares tenien que resoldre les preguntes. Molts pares se’n van enrecordar de quan eren… Llegeix més»

APILO, EL PLANETA DE LES PILES

El dia 5 de febrer, a la  classe de cinquè, vam fer una activitat molt divertida i important.

Va venir un home, el Jordi, a explicar-nos coses sobre un concurs on participa la nostra escola i es diu: MISSIÓ APILO XII. Després vam fer un experiment molt divertit amb els següents materials: una llimona, una moneda de 5 cèntims i un clau o cargol. Hem fet com si aquests materials fossin piles! El Jordi va portar un aparell on podíem mesurar els  vols.

Així doncs, porteu tots i totes piles gastades que tingueu a casa…A veure si aquest any podem guanyar!!!

 

Ivette.

 

SETMANA DE LA PAU

El dijous de la setmana passada vam celebrar el dia de La Pau. Vam fer unes activitats amb les altres classes de cicle superior.

Amb la Laura vam fer un mural de paraules de la pau, com per exemple: generositat, amabilitat, somriure i somiar. El taller que vam fer amb la Marisa consistia en fer un atrapa-somnis molt bonic; vam utilitzar llaços i cintes de molts colors. Per últim, al taller de la Rosa vam fer dos jocs: a un d’ells havíem d’agafar una carta i fer el dibuix de la paraula que sortia.

Va ser un dia divertit!!! 

Ivette i Larisa

Ensenyant el que hem après

Benvolgudes famílies,

Les i els alumnes de cicle superior us volem convidar a les nostres aules per fer-vos partícips en aquesta part final del procés d’aprenentatge que ha girat entorn EL COS HUMÀ.

La presentació a totes i tots vosaltres és l’activitat final per tancar el projecte que, des del setembre fins al moment, hem estat treballant en les sessions de medi durant aquests mesos.

Anoteu-vos la data de la presentació del vostre fill / filla a les vostres agendes; comptem amb tots vosaltres!  Les famílies heu sigut una part essencial dels coneixements que s’han generat.