Benvinguts al nou curs
08/10/20Benvolgudes famílies,
Us donem la benvinguda a aquest nou i especial curs escolar, i us deixem la presentació que us vam oferir en la reunió d’inici de curs.
Gràcies per la vostra assistència telemàtica.
Benvolgudes famílies,
Us donem la benvinguda a aquest nou i especial curs escolar, i us deixem la presentació que us vam oferir en la reunió d’inici de curs.
Gràcies per la vostra assistència telemàtica.
Aquest any hem iniciat el curs escolar d’una manera molt peculiar, difícil i molt porecupant per a tothom (famílies, mestres i alumnes) L’incertesa ens desperta cada dia amb noves experiències per viure a l’escola. El fet de dur mascareta en tot moment és una mica estressant i és necesari sumar -hi el no poder fer vida normal amb la gent que ens envolta.
Donat que ha aparegut aquets virus, tot ha canviat. No podem expressar els nostres sentiments i emocions com ho fèiem abans, no podem treballar a l’aula o inclús jugar amb els companys i les companyes sense desinfectar el material, sempre tenint molta cura de la nostra higiene.
Sergiu i Júlia


US ADJUNTEM LA PRESENTACIÓ DE LA REUNIÓ D’INICI DE CURS… Llegeix més»

TORNEM AL COLE!… Llegeix més»
Benvingudes i benvinguts!
Les mestres de Cicle Inicial estem molt contentes de tornar a l’escola! I tot i que ja no sigui com abans, és temps de reinventar-nos per continuar endavant!
Aquest curs intentarem posar tot el que estigui a les nostres mans per tal que el… Llegeix més»
Segons la normativa de l’escola hem de portar la mascareta tots els alumnes des de primer fins a sisè. A la nostra classe tots i totes duem la mascareta, ens resulta una mica molest.
El fet de dur mascareta ens dificulta saber què ens expressa una altra persona quan parlem o ens explica alguna situació.
Malgrat que tots els nens i nenes portem mascaretes diferents i molt boniques, sabem que no ens les podem intercanviar. Ja fa temps que vam finalitzar el confinament i a dia d’avui ens resulta molt normal portar-la.
Lorena i Gerai

La COVID-19 és un virus nou aparegut al món, que afecta a tota la gent i és molt fàcil contagiar-se i per això tothom porta mascareta. De moment no hi ha vacuna, els investigadors estan mirant com fer-la aviat.
L’epidèmia va començar a la Xina al gener d´aquest any i el virus va arribar a tot arreu, amb molta gent malalta. És important mantenir les distàncies, el rentat de mans i portar mascareta.
A casa meva, al meu pare li va tocar estar aïllat uns dies per donar positiu de coronavirus, va ser uns dies durs i tristos. Espero que això passi ben aviat i que no hi hagi més persones afectades per aquet virus.
Marc Noguero i Mustafa Saho

Aquest final de curs, ha estat tant diferent…. no esperàvem pas acabar-lo tal com ha acabat. Han faltat els petons, les abraçades i les paraules d’ànims i de comiat no han estat igual sense poder mirar-nos als ulls… Però hi ha situacions que no les podem… Llegeix més»

Aquesta setmana sí que ha estat una finestra al món!. La primera setmana que es pot sortir a passejar, a respirar a l’aire lliure i a anar en bicicleta i en patinet. També us hem fet arribar propostes de reptes què, pensem, us han… Llegeix més»