EXPOSICIÓ DEL COS HUMÀ

Els alumnes de 5èB hem fet el projecte del cos humà, a la classe vam fer grups de dues persones i a casa cada grup es va preparar la seva part per fer l’exposició. La senyoreta Marisa ens ho va corregir i ens va deixar uns dies per preparar-ho a casa.

Al Febrer vam fer la presentació davant de tota la classe i al mateix temps ens va gravar.

Marc Zaragoza Serramona

LA RECEPTA


Aquest dies a Català hem estat treballant la RECEPTA. Cada nen ha portat una de casa i a més hem aprofitat per fer-ne també alguna a l’escola.
 

CdA LA GARROTXA

Els dies 8,9,10 i 11 els alumnes de cicle superior hem anat de colònies a Olot, allí hem pogut observar la gran riquesa del paisatge, tot envoltats de volcans i de molta vegetació. De ben segur ens ha servit de gran ajuda per poder començar el nostre proper projecte, el de la Terra.

Hem fet moltíssimes activitats a través del camp d’aprenentatge de la Garrotxa, amb la Susanna, el Romero i la Laura.

  • Descoberta d’Olot: on a través d’un mapa hem buscat els llocs més emblemàtics de la ciutat.
  • Volcà Montsacopa: allí hem après a fer una lectura del paisatge que ens envoltava.
  • Espai cràter: al museu hem descobert a través de vídeos, maquetes i material manipulatiu moltes curiositats sobre els volcans.
  • Volcà Croscat: gràcies al volcà hem vist les diferents característiques i hem entrat al seu cràter.
  • Fageda d’en Jordà:  hem caminat, descobert i relaxat en un espai natural.
  • Colades de lava: hem pogut veure i entendre com es comporta la lava.
  • Castellfollit de la roca: per on hem passejat i gaudit dels encants d’aquesta petita població.

A l’Alberg Torre Malagrida hem pogut compartir moltes estones de joc i de convivència, la qual cosa ha fet que augmenti el vincle amb els companys i les companyes.

Ha estat una experiència molt enriquidora, sens dubte perdurarà per molt temps en el nostre record.

 

Cicle Superior

 

CARNESTOLTES

La setmana del 1 al 4 de març vam celebrar el carnaval a l’escola, els alumnes de 6è hem estat els encarregats de redactar les consignes. Cada dia havíem de passar per cada classe a llegir les consignes de l’endemà.

El dimarts vam escollir portar un complement al cap, per exemple barrets, diademes, perruques…

El dimecres vam decidir portar tots ulleres divertides, ulleres grans, de bussejar, d’esquiar…

El dijous vam pensar que seria divertit venir a l’escola amb pijama, espardenyes i, fins i tot, un peluix.

El divendres com cada any havíem d’anar disfressats de qualsevol cosa, animals, protagonistes de pel·lícules…

Ha estat una setmana molt divertida!!

 

Fatoumata Assadeck.

DIA DIFERENT

Dijous, 8 de febrer, ens van donar una gran notícia…ja ens podíem treure les mascaretes al pati!
Era una sensació molt estranya que les mestres no et diguessin res. Podies respirar millor i no et molestava quan jugaves al pati. Va ser un dia molt especial!
Desitgem… Llegeix més»

ENS TRAIEM LES MASCARETES

El dia 10 de febrer de 2022 va ser el dia que els polítics van decidir que ens podríem treure les mascaretes a l’hora del pati. Aquell dia al col.legi, a cicle superior ens tocava futbol i vam poder gaudir d’un partit molt més divertit ja que les mascaretes ens dificultaven la respiració (un dels aspectes més importants en els esports).

Tots i totes estem molt contents/es que poc a poc puguem anar traient totes les restriccions que ha portat el coronavirus. Esperem d’aquí poc poder tornar a una vida sense impediments pel covid.

Quim Carnicé Satorra

TALLERS CIENTÍFICS

El dia 26 de gener, els i les alumnes de cicle superior, vam començar els tallers científics. Cada classe va començar el primer taller amb la seva professora. A la meva classe vam començar amb la Míriam.
 
La pregunta que ens vam fer va ser la següent: “Per què… Llegeix més»