FIRA DE TURISME

Després de vàries sessions donant forma al projecte de la Terra i treballant de cara a la preparació de les paradetes i de l’exposició dels 27 països de la Unió Europea, podem dir que hem gaudit molt de tot el procés i que ha estat tot un èxit.

Implicació i emoció a l’hora de treballar en equip donen lloc a un producte final com el que us presentem en aquest vídeo.

JUNT@S SUMEM!!!

Alumnat i professorat de CS

Projecte: La família

Ara acabem el curs, i amb ell el projecte de LA FAMÍLIA.  Però…. com el vam començar?
A l’inici del projecte als alumnes els vam fer unes preguntes que segur que no us deixaran indiferents….
Gaudiu famílies!

EXALUMNES VISITEN LES AULES DE 6È

 

La Laura, la Jana, el Pol i l’Ares, exalumnes de la nostra escola que ara estan fent primer de l’ESO a l’Institut d’Almenar, van venir a visitar l’alumnat de les classes de sisè la tarda del passat divendres tres de juny.

 

Amb moltes ganes i entusiasme van explicar la seva experiència del pas a secundària: horaris, rutines, instal·lacions, professors, normes.. Els nois i les noies de sisè van mostrar molt interès i ganes a l’hora d’escoltar vivències que donessin resposta als seus dubtes…i és que encara que tinguin moltes ganes d’incorporar-se al nou centre, les coses desconegudes sempre generen una mica de neguit.

 

Moltes gràcies a tots/es quatre per haver compartit amb l’alumnat de sisè una tarda tan bonica i profitosa.💞

EQUIP CICLE SUPERIOR

STOP MOTION

Els alumnes de cicle inicial durant el segon trimestre han estat treballant els STOP MOTION.
L’stop-motion és una tècnica d’animació que consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, sembla   que l’objecte es mou.
Aquestes petites… Llegeix més»

SALA D’INFORMÀTICA

Penseu que la sala d’informàtica és útil? Us agrada que cada setmana tinguem una hora de l’horari per anar a informàtica? Penseu que tots els ordinadors van bé?

La sala d’informàtica és un espai on hi ha ordinadors i la utilitzen els nens i nenes de l’escola per buscar informació o per jugar a jocs a l’ordinador.

L’avantatge de la sala d’informàtica és que no cal buscar tota la informació que necessitem als llibres, sinó que podem buscar informació més fàcilment per internet.

La part negativa és que alguns van malament, no funcionen els auriculars, els teclats… El wifi va una mica lent i el projector no sempre funciona.

La veritat és que els de 6è la fem servir molt poc perquè tenim ordinadors propis a classe, però les vegades que sí que anem tenim alguns problemes tècnics.

Denisa Maria Friciu.

 

ORDINADORS DE L’ ESCOLA.

No heu pensat mai que els ordinadors de l’escola són vells i no funcionen gaire bé? Algun cop, per culpa d’algun ordinador no hem pogut fer algunes activitats. Creieu que es podrien canviar els ordinadors per uns nous?

Nosaltres pensem que els teclats, ratolins, etc, necessiten un canvi. Ens serviria per a tenir eines per poder buscar informació, per fer presentacions, per utilitzar aplicacions( kahoot, canva, classroom, llibre interactiu, viquipèdia …) , això ens ajudaria a gaudir d’un millor aprenentatge.

En conclusió, a nosaltres i a la nostra classe, ens agrada molt anar a la sala d’informàtica, per això s’haurien de millorar els ordinadors. Una altra opció seria que poguéssim tenir ordinadors a les aules i així poder utilitzar-los cada cop que els necessitem.

   Aran Modol Mayench i Cesc Aran Bañeres