Cloenda centre obert

S’acaba el curs escolar i amb ell les activitats del centre obert de Torà. Avui l’educador social, l’Oriol i alguns dels alumnes que asisteixen a aquest centre ens han presentat les activitats que s’han fet al llarg del curs escolar.

Els han acompanyat a l’acte el senyor Xavier Casoliva, President del Consell Comarcal de La Segarra, la Sra. Maite Lecha, Directora Tècnica de l’Àrea de Serveis Socials del ccsegarra, el Sr. Joan Closa, tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Torà i la Sra. Rosa M. Bergadà, directora de l’escola Sant Gil de Torà.

Us fem públic el video de les activitats realitzades.

centreobert3